Monday, 10 February 2014

C.A.N.T.I.K. Siapa tak nak???

Assalamualaikum semua..

Siapa kt sini tak nak CANTIK..semua orang nak jadi cantik kan..cantik luar dan dalam..rupa paras yang cantik..budi bahasa pun nak cantik gak kan..

Sis tak la cantik pun..tapi comel tu ada..hehe..husband cakap susah nak jaga bini yang cantik2 ni..hehe..macam2 betol..tapi sis perlu juga jaga kan..adik2 ipar sis suma kulit cantik..tak pernah naek jerawat..husband pon sama..sis jeles di situ..hehe..sebab muka sis slalu naek jerawat..tak tentu masa..segan sangat kalo balik kampung..sis dah cuba macam2 produk...tapi tak berkesan..

Kemudian, bila sis dikenalkan dengan produk SHAKLEE, sis cuba dengan ESP dulu..sumber protien..promote sel baru..pastu SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS..baru seminggu consume..belom set lengkap lagi..dah terasa perubahan..

Jom tengok apa set lengkap kulit cantik ni..

No comments:

Post a Comment